Softonic-recensie

Een gratis programma voor Android, gemaakt door Wassim Tech Apps.

Lycée is een leerapp ontwikkeld om middelbare scholieren in Algerije te helpen bij het berekenen van hun gemiddelden. Deze tool maakt deel uit van een grotere applicatie genaamd "Education lycée" die tot doel heeft middelbare scholieren in Algerije te helpen verschillende concepten en stellingen in wiskunde en natuurkunde te leren kennen en begrijpen. De applicatie is ontworpen om te worden gebruikt door studenten en leraren.

Wat is Lycée?

Het is een applicatie die u helpt het gemiddelde van een reeks getallen te berekenen. De getallen kunnen worden gemeten of berekend.

Programma is beschikbaar in andere talen

Beoordelingen about حاسب المعدل Lycée

Heeft u geprobeerd حاسب المعدل Lycée? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.